من رضاه شاه كبیر براى سعادت ملت ایران حكم مى كنم كه كلیه مردم ایران از سلطنت رضاشاه دوم نوه من حمایت كنند چون وقتى او بخواست مردم ایران به تخت سلطنت بنشیند دست طمع غارت گران و خود فروختگان و دشمنان ایران و نادانانى كه مانند انقلاب قبلى دچار فریب شده اند و ایران را به ویراني كشانیدند بكلى فلج خواھند شد و ایران یكپارچگى خود را مجددا بدست خواھد اورد.
حكم مى كنم كه ایرانیان یكپارچه به پادشاھى پارلمانى راى دھند و شدیدا از ان حمایت كنند چون با ثبات ترین ممالك چنین حكومتى دارند و این نوع حكومت أست كه با دیده باز مردم میتوانند حكومت را از نزدیك زیر ذره بین گذارند.
مردم ایران از انجا كه بارھا در خیابانھا مرا صدا زدید و روحت شاد بمن گفتید اكنون یكبار دیگر براى نجات شما بدست نوه ام حركت كرده ام تا بیارى ھم این شر را از سرزمین ایران بكنیم .
موفق باشید.